Västtrafik is the darkside without cookies!

Så i Torsdags så blev jag sen till skolan tack vare extremt sent tåg. Läs om det här.
Vad jag inte skrev om på bloggen var att i fredags efter jag hade varit i stan med Livia och Julia. Så var tågen inställda... Så jag fick ta spårvagn och sedan buss för att ta mig hem. Summan på kademumman: Det tog mig 45 minuter längre tid att ta mig hem!

Så, jag har läst att man kan ansöka om resegaranti om man blir mer än 20 minuter sen tack vare västtrafik.
Glad blev jag för att nu skulle jag minsan få extra pengar från västtrafik.
Så jag fyller i två resegarantiblanketter och så ber jag mamma komma upp och kolla om jag har skrivit korrekt svenska på blanketten. Då tittar hon på mig och säger "det där gäller bara taxi". Detta kan inte vara sant, eller?

FML!

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0