skidor

Har spenderat dagen i skidbackarna. Jag, pappa, Filip och Magdalena. Tog pick och pack och åkte en och en halv timma norrut (?) till Isdala.
Där bjöds det på skidåkning högt över förväntan, jag hade nämligen förväntat mig en knapplift med en blåbacke.
Nej, men det fanns två(!) sittliftar, en svartbacke, och sammanlagt omkring 6-7 pister.
Tyvärr blev det ganska uppåkt på slutet, men det var himla kul.
Jag tipsar om att åka dit om man blir extermt sugen på att åka skidor, jag kan garantera er att jag (skidtönten) kommer åka dit igen.
Åka skidor så ofta som möjligt, det är min grej det!!
Kul också att jag och Magdalena träffade på världens slisk i lift kön, jag tror att han försökte flörta, haha.

Jag ser lika grym ut som jag är, ett litet minus är att jag ser ut som en kille!

Dagen var jätte bra och ett stort plus var att fina Magdalena var med, hon har varit grymt saknad, även om hon är för brun efter en vecka i egypten...

xoxo
ganiis(aka I'm better than Anja Pärson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0