21.01.2010

Kom på en sak. super skontidt är det att skriva 2010, man får liksom inte skriva två nollor på rad. Dessutom är det fortfarande 00-tal i mitt huvud. Jag menar det kan inte vara 10 år sedan 90-talet var slut. Jag och Andrea är grymt besvikna på det!

Förresten, alla ni i den mycket lilla exklusiva grupen som läser min blogg. Förlåt för dålig uppdatering!
Det har bara inte blivit så. Men min super kassa digitalkamera är fixad nu. Så jag kanske kan bjuda på lite mer roliga bilder på bloggen. Sen kan man hoppas att jag springer ut och fotar någon dag. Men när skall jag ha tid?

Jag skall skriva svenska nu. Inte kul! Men pga mina stavningsproblem så fick jag reda på idag att jag har rätt till längre tid på proven. det är man väldigt tacksam för vid vissa tillfällen. (typ uppsatsskrivningar)...

Jag har nästan beslutat mig om mina IB-diploma ämnen nu! sitter bara och klurar på vilket språk jag skall välja som första språk bara. Men det blir kemi och fysik nästa år! fysik är så himla kul. Knäpp som jag är.

Livia fixade oss varsin Billy Talent affish idag. Jag längtar så till konserten!


typ så ser den ut (album art för albumet: billy talent III)...

Väldigt rörigt inlägg. Men en updatering!

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0