RIP kållereds ishall

Ishallen som min hockeykariärr startarde i är död.
Årminstone taket.
Enorm tur att ingen var där inne, snacka om änglavakt!
Jag tränar väldigt sällan där nu för tiden. Det blev typ en försesongs träning med bandyn i höstas. Men jag känner mig alltid hemma på något kånstigt sett när jag är där. Varför? Jag har varit där och tränat, spelat så himla många gånger..

Tycker också synd om alla som går i kållereds icebears. Inga träningar där. På väldigt länge antar jag.


somsagt rip.

Jag tycker dock att det är grymt orättvist att både mölndal och kungsbacka har stängt alla sina skolor.
Inte för att jag tror att min skola byggd av tegel 1909 eller någonting åt det hållet ligger i riskzonen. Men några politiker som inte tänker på det skulle jag inte tacka nej till.

http://svtplay.se/v/1902212/kallereds_tak_i_molndal_rasade
liten länk.

xoxo
ganiis (aka icebear cuz it's not real english, but still it's ma team. kindoff)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0