wow!

först och främst insparks fest igår.. grymt kul! kanske lite väl fullt men sånt är livet ;)

MEN
Det som jag skulle skriva om var att jag gick in på facebook i morse upptäkte jag en skitcool grej. En kille i min klass har gått vidare i idol! jag tycker att han borde vinna hela altet för hans röst är så himla bäst!
jag skulle gärna lägga upp en video när han sjunger från youtube, men jag fattar inte hur det funkar. Men för alla er som följer idol så heter han Felix, nej jag har inte sätt ett ända idol avsnitt än, har inte haft tid!

Jo vi hade fotbolls tunering med ettorna i skolan idag! grymt kul! har sakant att spela fotboll. Synd bara att vi inte vann. 

Kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0