update!

Jag har inte uppdaterat på en vecka... Förlåt.
Jag hoppas suget kommer tillbaka snart så jag kan skriva långa interesanta blogginlägg.

Skolan är super! Klassen, lärarna, allt är jätte bra, framför allt om man jämnför med dmbs (min gamla skola).

Våran sista lektion var inställd idag, sont gillar jag. Så jag och Livia firade det med kaffe (latte med mycket socker). Super mys var det vi satt ute i (nästan) solen och snackade om allt mellan himmel och jord.
Det är så himla kul att jag redan har blivit så bra kompis med några i klassen.
Dagen var faktis riktigt rolig. Matte (helt Ok lektion för att vara matte), historia (yay!) och engelska (vi läste en jätte bra dikt, troligen den bästa jag har läst).

Har varit super förskyld och börjar äntligen bli bra, förhoppningsvis så är jag frisk nog att spela bandy imorgon. 

Vad kul det var att skriva!! Hoppas det blir många blogginlägg nu :)

Kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0