måndag.

Godkväll :D

Ganska slapp skol dag idag. Började med föreläsning om sagor och myter, ganska interesant faktis. Sen var det inställd engelska lektion bara för att nästan hela klassen hade varit på föreläsningen. 
Franska kanske inte var lika kul. Sista lektionen var gympa vi hade orientering, inte superkul, men det blev kul när vi var typ 11 styckna tillsammans. 
Efter skolan snackade jag och Livia en lång stund. På hemvägen lyckades jag fixa mitt fritidskort. 

Hockeyträning på kvällen, sånt gillar vi ju!
Mitt lillfinger har flipp, inget är brutet för jag kan börja det och sånt, men nått måste vara sönder. Det läker nog, och det stör inte hockeyn alls när man tejpar :-)

Nu skall jag göra matte i massor.  

xoxo
ganiis

Kommentarer
Postat av: Anna dahl

braa blogg hurrru!<3

saknade dig på kastlösa <3

2009-09-15 @ 19:22:10
Postat av: ganiis

saknar dig med :(

hoppas det blir nåån mer återträff!

2009-09-15 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0