hockey träning

Hade en underbar hockey träning igår! Riktigt roliga övningar, man jobbiga. Det är efter en sådan där träning när man kommer av och är så trött så man knappt orkar ta av sig utrustningen, men ändå så har man ett leende på läpparna. Super kul! 
Dessutom så sa tränaren som jag hade när jag spelade med tjej laget lite innnan jag flyttade att jag hade utvecklas jätte mycket, sånt blir man glad av att få höra sånt får en att lyfta sig lite till. 
Däremot så fick jag ett slag på lillfingret när jag kom i friläge, så fingret är lite svullet nu. Inte så farligt, det är smällar man får ta. 

Träffade Magdalena efter träningen, super mysigt! Skolan tar aldeles för mycket tid från oss, vi hinner nästan aldrig ses längre (våra mått mätta). 

Nu skall jag läsa Cannery Row som vi måste läsa i engelskan, inte kul. 

xoxo
ganiis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0