green day, igen. HAHA!

Jag vet inte varför, men just nu är jag i någon slags green day period. Jag lysnar/tittar på live klipp på dem på youtube hela tiden. Kanske för att jag inte kommer kunna se dem live? Allt de sjunger, och säger går rätt in i själen på mig, det bandet alltå! Bara så ni vet jag älskar green day ALLTID! men just nu älskar jag dem mer än vanligt?

Idag har jag hockey.. Kul att jag trodde att jag skulle behöva stressa jätte mycket för att hinna till träningen och nu har jag varit hemma en timma..

Imorgon har vi orientering... Jag kommer gå vilse, eller så kommer det gå jätte bra, man vet alldrig när jag orienterar. Båda har hänt!

Nej, nu måste jag packa mina grejer så jag hinner till träningen, bara en green day låt till?

xoxo
ganiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0