eid mubarak!

Jo, jag är lite skadad, jag har bott i ett muslimskt land, eid började dag, så eid mubarak på er alla!
Jag skall åka till Qatar på höstlovet...Längtar!Skall bli så kul att hälsa på kompisarna och framförallt bli brun!
Förresten, för alla er som inte vet vad eid är så är det sluet av ramadan, lite som jul kan det nog beskrivas... Nej jag har inte firat det, men man får lov där nere, dessutom så eid pyntas alla shopping mallen...
Lite saknar jag Qatar ;-)

Annars har det varit en trevlig dag som vanligt, skoj  skolan (rasterna) sen kalas hos kusinerna, så sött när minsta kusinen (4år) somnar framför bee movie.. Grymt bra film är bee movie (jag bara älskar barn filmer!)

xoxo 
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0