alltid hockey ;)

Hockey match med tjej laget idag, vi förlorade, tyvärr.. Men, det var kul att spela match igen! Synd bara att jag blev provocerad ¨så mycket att jag drog på mig en utvisning. Jag brukar inte vara den där personen som spenderar massa tid i utvisningsbåset..

Jag har insett att nästan alla mina inlägg handlar om skolan och hockeyn. Inte speciellt kul att läsa, tyvärr så är det ungefär bara det som händer i mitt liv just nu. Men jag skall bättra mig och försöka skriva mer intressanta texter.

Jag har så himla mycket åsikter om allt, men när jag skall skriva så får jag inte ihop det..


 Något som jag tycker är kull att skriva om så är det våran kära svininfluensa..
I Qatar så har de bestämt sig för att förlänga eid lovet (att de har ett eid lov är orättvist!) med en vecka bara för att "stoppa" svininfluensan.
Hur? De skall informera lärarna och städa skolorna.. Enligt en av mina kompisar så skall också alla skolbarn vaccineras nästa vecka. Men, är vaccinet redan färdigt?

Jag är så trött på detta överreagerande vad det gäller svininfluensan. Men det är Qatar, de är duktiga på att överreagera.
Men jag skulle inte klaga på en vecka extra lov (suck)...

xoxo
ganiis

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tydligen är vaccinet redo att användas nu i oktober

2009-09-28 @ 02:36:03
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0