09/11, rip

Det är ändå 11 september, varav rubriken.

Jag lyckades med något jag aldrig har lyckas med tidigare, jag försov mig så mycket att jag missade min första lektion, inte bra! Jag skulle börja 9.30, pappa väckte mig 9.45 och frågade mig när jag började. Problemet är att jag han inte med tåget som gick 9.55 så jag fick ta 9.25 tåget, LYCKAT!!

Förutom det lilla missödet har dagen varit ganska bra!
jo pappa åkte tillbaka till qatar det kanske inte är så bra, kommer sakna honnom, längtar till höstlovet, om det blir något :D

sen bar det av till erika vi hade någon smik sak där? Kul var det ialla fall.

sen när jag kom hem så kollade jag på kändisjungeln på tv, DET SÖG! snaka om interligensbefriat. 

när jag lyssnade på min ipod idag hittade jag en låt jag har aldrig lyssnata på, eller det har jag men inte den vesionen. I give you Fall Out Boy - Beat It jag tycker den är bättre än orginalet. Men jag antar att det finns andra som tycker att den åsikten är idiotiskt, men så är det, jag är stolt över mina åsikter!

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0