uschhhh robert pattinson

Okej, jag vet inte varför jag skriver detta inlägget, men jag måste fråga... Är det någon annan än mig på denna jorden som tycker att Robert Pattinson INTE är snygg? Jag tycker att han är ganska motbjudande.
Titta på honom bara!



Nej usch och fy!
Då är de andra cullen "sönerna" snyggare!
Jackson Rathbone:


Såklart en äkta Emmett Cullen, Den snyggaste av Cullen "sönerna":
Kellan Lutz


Detta är bara min åsikt, men någon måste hålla med mig??

Nu skall jag till poolen och sola.

xoxo
ganiis


Kommentarer
Postat av: Magdalena

FUUUUUUSSSSSSKKKKK ! du tog snygga bilder på dom andra och en ful bild på Patisn !!! ( fast han är ändå snuggare, haaaa ! )

2009-10-31 @ 10:52:15
URL: http://www.matrobloggen.se/sommarflicka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0