måndag

hejsan!

Idag har det varit det vanliga.. Skola och hockeyträning..
Jag bara älskar alla som går i IB1 vi är bäst, alla är supertrevliga!

Jag har fortfarande ont i handlenden tyvärr, skall kanske kolla upp den imon..

Jag måste medge att jag är lite nere just nu, om 6 dagar spelar Green Day, världens bästa band, i Globen och jag kommer inte se dem. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att de gör en till Världstuné (gärna flera)!

Skall skriva mer interessanta inlägg, jag lovar. Men idag hinner jag inte tänka ut något bra!

xoxo
ganiis

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Gillar din blogg kommer att titta in då och då.



Har du vägarna förbi så får du hälsa på mina gulliga apor

2009-10-06 @ 14:26:32
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0