höst regn

Nu har jag kommit hem från en promenad i regent med mamma och lillebror. Super mysigt tycker jag! Idag är det riktigt höstväder. Regnet spöar ner (bara för det gör det inte det nu) och det blåser en massa, löven flyger.
Men vi paltade på oss med regn kläder och gick och hyrde en film. Nu har vi beställt thai mat, sen skall vi mysa och kolla på film.
Ibaland älskar jag hösten! Och jag älskar alltid att hoppa i vattenpölar!


 Tidigare var jag och Magdalena och shoppade och jag köpte en super snygg skjorta från JC och tummvantar utan fingrar (eller vad de nu kallas) från BIKBOK, dessutom köpte jag klubbtejp och hockey handledsskydd. 

Sen när vi kom hem så tog jag lite bilder på Magda i regnet, kanske så kommer några upp på bloggen. 


Jag är så himla förbannad på att sladden till min digitalkamera är borta... 

xoxo
ganiis 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-04 @ 02:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0