helgen

Förlåt! Jag har inte laggt upp ett inlägg på flera dagar nu. Men först i onsdags och torsdags hade jag inget sug och i helgen har jag varit upptagen!

Helgen har föresten varit super så här långt!

I fredags var det film kväll hos Livia med Mathilda, Josefin och Bridget. Vi hade det otroligt trevligt och vi var otroligt tjejiga, jag menar. Färga Mathildas hår, kolla på 3 riktigt tjejiga romantiska filmer, och sedan disskutera killar i flera timmar bara skriker tjejkväll om sig. Kul är det! Dock somnade vi inte förrän närmare halv 5 så jag måste säga att det inte var någon pigg Ganiis som vaknade igår.

Så fort jag kom hem igår så bar det av med mamma för att handla vinterjacka, hittade ingen. Men jag köpte ett par skor och en kjol, båda super snygga! Provade också ett par uggs vilket jag inte har gjort innan, supersköna! Är faktis sugen på att köpa ett par även om jag inte vill se ut som alla fjortisar (så jag tänker köpa svarta).
Sen så fick jag masage av en massör (sköööönt) och så åt vi middag hos några vänner till familjen.

Idag hade jag träning, men eftersom jag är förskyld så stod jag över. Istället har jag städat mitt rum och nu skall jag göra läxan. I kväll skall jag gå på promenad med Magdalena. 


Skolan denna veckan kommer bli väldigt slapp! Imorgon har jag inställd svenska, så jag börjar klockan 10.50 På onsdag har jag halv buffert dag, så jag har bara matte och slutar kl 10.45. På torsdag så har jag inställd civics och studiegrupp, så jag slutar 13.30. Härligt va?
Sen är det höst lov och Qatar. Längtar super mycket!

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0