halv studiedag!

som sagt ;-)

Vi ahde en lektion idag, sen bar det av hem igen, nu har jag slappat framför andra harry potter filmen (inte hela). Nu skall jag vara duktig och göra läxa, jag har nämligen en hel del.
Jag har historia: svara på 7 frågor om the age of reason (ganska långa frågor). Engelska: 20 ord jag inte kan, skriva betydelse och sätta in det i en mening(jag snackar om ganska avancerade ord nu).
Dessutom har vi essay writing imorgon på engelskan om Miguel street, och jag måste komma på en bra topic att skriva om.
(boken jag har läst i skola, inte kul!)

Sen så skall jag träna dubbelt i kväll! Först med tjej-laget (jag skall spela med dem imorgon) sen skall jag träna med dam laget. jag kommer vara så trött efter det. Kul att jag aldrig låter mig bli frisk (är förskyld och har huvudvärk).

Nu måste jag göra läxan.

Love y'all!

xoxo
ganiis




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh jag älskar att fota naturen :P Va gör du nu då?

2009-10-21 @ 16:09:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0