GLAD!!!

Mamma snackade med hennes sysster och vi skall traska till dem och kolla på Grey's Anatomy ikväll! Trevligt va?

Jag var också inne och kollade på facebook, och det stod att det var många som hade samma problem som mig och de höll på att åtgärda det, skönt att veta!

Sitter och kollar på lilla sportspegeln när de intrevjuvade en i mitt lag. Skulle varit kul att faktis få spela med dem, men är inte bra. än ;). Konstigt är det att titta på folk som man träffar varje dag på hockeyn. Dock inte idag, för det är tränings ledigt.

Jag skall plugga civics nu, favorit ämnet helt klart, men inte så trevligt med prov.

xoxo
ganiis

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för ditt förslag. Händer hos dig ikväll ?

2009-10-07 @ 19:28:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja ska sova.. natt natt

2009-10-07 @ 22:59:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0