dukhan!

Idag väckte pappa mig tidigt med att sätta på tv på högsta volym, tack pappa! Men det var bara att gå upp. Så bar det av till Dukhan.
Super mysigt! Jag seglade en stund, men det blåste nästan ingenting, så jag åkte in ganska snabbt. I stället så solade jag en massa och badade en del med! Superhärligt!
När vi kom hem från Dukhan bytte jag om snabbt och så bar det av till landhockeyn, jätte kul att spela landhockey, men jag var lite ringrostig...
Hade tänkt att lägga upp några bilder från idag, men orkar inte lägga in dem från kameran..

Imorgon skall jag träffa Iwanna, Issy och Flora. Vi skall shoppa på Villaggio (mit favorit mall). Skall bli super roligt!

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0