Kållereds Icebears <3

Var på hockeyträning idag (för ovanlighetens skull)..
Efter träningen så spelade Kållered mot Hanhals J20..
såklart hejade jag på Kållered även om jag spelar med Hanhals nuförtiden. Jag stod och sa det till Kitty och Teddie hela tiden, men ändå låg Kållered under när jag gick.. Rackarns!

Men jag kommer alldrig sluta älska Kållered Icebears även om jag inte har spelat med dem på hurmånga år som helst. (just nu är det bara 2årsedan jag slutade). Kållerd är min modersklubb, där jag växte upp som hockeyspelare. Jag kanske inte alltid hade de bästa lag kompisarna.
Men Kållered Icebears finns alltid i mitt hjärta


När jag var maskot för a-laget. Jag tror jag var 10 eller 11...
Kul att detta var nästan den ända bilden jag hittade när jag hade en Kållerds tröja på mig..


Föresten, några tips på något litet och nyttigt man kan äta efter träningen. Jag är sämst på att komma på något! Det blir nästan alltid fruk och drikjogurt eller mjölk.

xoxo
ganiis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, Rätt gissat! Hoppas du är den glade som blir länkad senare ikväll. Allt bra med dig? Haft en bra dag?

2009-10-14 @ 21:39:38
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0