vad händer?

Så jag läste en artikel, närmare bestämmt denna.
Den handlar om tjejer och om smink. Tjejer som i 4.an började ha marscara i skolan. och om hur de snabbt började använda mer smink.
jag fattar inte varför man inte får fortsätta vara barn längre
jag började med smink i skolan i 7an, med sminkmenar jag mascara.
jag fattar inte heller varför man måste ha så jäkla mycket foundation och puder.
när jag går till skolan har jag lite täck kräm, mascara och kajal. men det har också hänt flera gånger att jag har gått till skolan untan smink.

man måste stå på sig våga vara anorlunda.
jag vill och försöker vara annorlunda, jag vill vara annourlunda.
var stolt över den du är, så det så
även om du inte har en liter foundation på dig.

xoxo
ganiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0