new moon baby!

Jag och Livia skall titta på New Moon idag, super skoj.
Ingen av oss är super fans. Men vi har beslutat oss för att se ut som riktiga nördar bara för saken skull. Vi har köpt varsit vitt linne på H&M och skall skriva New Moon eller något på dem.
Vi är galna!
Hoppas filmen är bättre än första för annnars är det inte värt pengarna.. ;)
För övrigt hade jag bara en lektion idag, jag är allmänt hyper tack vare Livia.
Mindre kul är att tack vare Västtrafik, och sega tåg och spårvagnar så tog det mig 15 minuter längre än vad det brukar ta att ta mig till skolan. Tur att matte läraren var sen..

En bild då. På film posern som man ser överallt, dock denna har ingen svensk löjlig text på sig...

Mr Pattinson är inte snygg, han råkade bara vara på postern.

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0