show,shooooooow!

Hejsan
Jag har varit sämst på att skriva intressanta inlägg, men jag har haft lov, jag skyller på det.!
Dagen har varit bra, även om det är segt efter lovet..
Gympan var grymt kul! Vi har en klättervägg i gympasalen och vi klättrade idag! Såhimla kul. Man får underbara adrenalinkick av det!
En helt underbar sak är att min knöl i min handled är borta!
Jag lovar att jag skall lägga upp bilder från Qatar, men idag blir det bara en.
Det är när vi klättrar upp för en sanddyna, sjukt kul, men super jobbig för bena. Ny tränings metod??


Just nu sitter jag och kollar på en super rolig komiker som heter Russel Peters. Här kommer ett smakprov ;)
*Gapskratt*

"come, coooome,cooooooooome"
Hahaha, tack Elin som visade mig denna komikern. Saknar henne!

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0