Ikea, BAD ASS!

Hejsan!
Har haft en super helg så här långt! (morgondagen kommer bli mindre rolig med överdrivet mycket läxor).
Igår spelade jag match, vi vann! Dcok spelade jag super dåligt, men det behöver jag inte skriva om.
Magdalena var med och tittade på matchen, sen bar det hem till mig och vi mös med varma mackor.

Idag var jag med Erika, vi hade det super trevligt!
Först åkte vi till Kållered och tittade på lite saker, Erika skulle köpa en mössa på Lindex som hon inte fanns där, så vi åkte till Mölndal och den fanns där. jag köpte också en tröja på Vero Moda.
Sen bar det av till Kållered igen och Ikea.
Ikea är kul, älskar Ikea. Vi gjorde en riktigt bra ikea tur! Vi köpte varsin pizza slice och en dricka (vi utnjutjade fri påfyllning). Sen tog vi en vagn och begav oss på ett äventyr genom Ikea, otroligt roligt!!
Sen gick vi hem och spelade brädspel, jag var bäst på schack (or not, I'M BLONDE!)
grymt bra dag!



Så jag och Magdalena är lite stolta...
Hon lyssnar på Green Day, och jag lyssnar på U2.
Hur? (jag gillar facktis en del av U2's låtar, typ Beautiful Day)
The Saints are Coming

visst är den grym?.det kan vi komma överens om.
men vad vi inte kan komma överens om är vem som sjunger bäst Billie Joe eller Bono, jag tycker Billie såklart. Avgör själva!


Jag måste sluta skriva om Green Day hela tiden. jag har ett liv!

xoxo
ganiis (aka IKEA lover)

Kommentarer
Postat av: Erika

kul kul på IKEA :D

2009-11-11 @ 11:39:25
URL: http://ernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0