EMA

Jag vill se EMA (european music awards), jag vil se EMA, jag vill se EMA.
Men förtillfället har jag inte MTV, så jag fick inte se Green Day's opening act, hej Youtube imorgon.
Var dock inne på EMA's hemsida, de hade inte vunnit 2 av 3 awards, jag vet inte om det sissta dock. I hate my life! Pengarna tillbaka eller nått... Jag röstade ju överdrivet många gånger.
Vi håller tummanarna för att det skall vinna sit award för best rock ;)
Update: de van best rock! Grattis! Dessutom var deras opening preformance läskigt bra :D

På tal om Green Day, jag har gått in i övertalnings mood med mina föräldrar, de skall nämligen spela i London på Wemberly i sommar, gissa vem som vill se den konserten.
Biljetterna släpps imorgon, I'm srewed!!


man skriver inte om Green Day utan åtminstone lägga upp en bild på Billie Joe. Är det läskigt att jag tycker att en 37 åring är grymt snygg?

xoxo
ganiis (aka creepy greenday fan that have to get a life)



PS. som plåster på såren att jag inte får se EMA så skall jag läsa lite engelska bok, ni vill inte veta hur mycket läxa plus prov jag har nästa vecka. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0