DMBS

Hur kan man sakna något man hatade? Hur kan man sakna något man ville komma iväg ifrån?
Ja, jag saknar DMBS (min gamla skola)
Eller kanske inte skolan, mera människorna (de som inte var idioter, alltså ganska få).
Men skolan var min skola i 1,5 år, på något sätt måste man sakna den.
Den kanske har gett mig en massa dåliga saker, men den har också gett mig många bra.

Anledningen av att jag skriver om det just idag (när jag igentligen borde göra läxa) är för att jag såg bilder från detta årets international day. jag och mina kompisar hade alltid så kul på sådana tema dagar. jag minns förra international day, även om skolan och lärarna fick för sig en massa pucko saker, så hade vi också kul.

Det är de ögonbliken jag saknar. De underbara.

Jul avslutingen -08, vi hade kul <3 (Iwanna, Flora och jag)

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0