Boulevard Of Broken Dreams

Alt tar för mycket tid, jag orkar inte satsa.
Ishockeyn tar för mycket tid, skolan tar resten av tiden plus att jagborde plugga när jag spelar ishockey.
Allt känns ganska olustigt just nu, har liksom itnte suget för ishockey just nu. skolan är viktigare, också att ha ett liv.
Det känns som att alla i mitt lag lever för hockeyn, att skolan kommer efter. Men det gör det inte för mig, skolan är i viss mån viktigare, dessutom känner jag inte för att lägga en fredags kväll på hockey, sedan vara i ishallen 7.30 fagen efter för att åka på match.
Varför försvinner lusten så plötsligt.
FUCK IT, I'M NOT EMO!

"Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone"

xoxo
ganiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0