bacon sprutan

Ja, från och med imorgon så kommer jag gå baklänges, eller då. Så är detta mitt sista blogginlägg så vet ni varför. Jag skall nämligen ta den ökända svininfluensa sprutan! Men visst är jag lite nervös!

hade världens tuffaste ispass idag, är helt död, skall sova strax!

Jo, första december imorgon ju! Man måste gå upp och kolla på den, och dissa den. Varför kan inte de julkalenderna som visades förr visas igen. Typ Mysteriet på Greveholm. Även om skellettet är helt oläskigt! Nej, jag kommer inte titta på varje avsnitt men man måste se första och veta var det är. Sen kommer jag anse att det suger och inte se någon mer.

xoxo
ganiis

Kommentarer
Postat av: Erika

vill me att de gamla julkalendrarna ska visas igen! ska göra grupp på face! :D



Lycka till med sprutan o så!

2009-12-01 @ 09:06:01
URL: http://ernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0