svin influensan

Jag är så himla trött på svin influensan. Jag måste erskänna att jag var lite orolig precis i början, men nu ser jag ingen anledning att vara orolig. Det känns bara överspelat nu. Jag läste att varje år dör ca 2000 i den "vanliga" vinter influensan i sverige, hittils har ungefär 200 dött i hela världen. Det är under en procent av alla som får svin influensan som dör. Det första tre fallen av svin influensan var bekräftade i Qatar två dagarsen såklart började det gå konstiga (falska)rykten om att det hade något med en restaurang att göra. 
Jag är så trött på svin influensan, att jag är nästan trött påatt skämta om det, då är det illa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0