rubrik

Hejsan
Nu borde jag entligen packa, men jag beslutade mig för att blogga en snabbis innan jag börjar. Idag har jag först varit i skolan, lite roligare än vad det har varit de senaste veckorna. Vi gjorde lite olika aktiviteter, team building var den absolut roligaste!
Imorgon är sista dagen någonsin i min skola här i Qatar, skall bli skönt att lämna den, jag har inte trivts i skolan, det är alldeles för stökigt. Såklart kommer jag sakna kompisarna, så efter skolan så drar jag och några kompisar och schoppar, last godbye.
Idag har jag också åkt skridskor med två små tjejer som har blivit som mina små systrar här i Qatar, så söta. Kul att vara idol ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0