Packa

Idag har jag spenderat en stor del av dagen till att packa, eller röja ut saker jag inte vill frakta hem till Sverige är kanske en bättre beskrivning. Jag hade tagit en super bra bild på kaoset i mitt rum, men eftersom min dator fortfarande står mitt på golvet oinkopplad efter att mitt skrivbord blev sålt härromdagen så får jag klara mig utan den bilden.
Jag är jätte bra på att spara ornödiga saker i mina lådor... Tillexempel, varje gång jag får något i ett kuvert och om jag inte förstör det så stoppar jag ner det i min skrivbords låda, jag tror att jag skall åter använnda det någon dag. Så när jag röjde ut min skrivbords låda slängde jag nog 5-6 använda kuvert.
Nu har jag åtminstone börjat stoppa lite saker i en låda och man kan (nästan) ta sig från en sida till den andra i rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0