Lördag

Hejsan,
Har varit dålig på att upptatera, sorry. Nu kommer jag troligen bli sämre eftersom min dator kommer bli nerpakad för fraktning till Sverige idag eller imorgon. Sen flyger jag till Sverige på fredag och då kommer jag vara upptagen med annat. Jag skall försöka upptatera då och då. Jag har tänkt bli lite mer seriös efter sommaren, eller när jag får tillbaka min dator (innan sommaren är slut), då kanske det är dags att fixa en design, hur gör man?
Igår var jag på brunch yummie!! men man blir FET av det! haha 
Idag har jag spenderat dagen med att packa *suck* jag är inte färdig än.. har också badat i poolen skönt, kommer sakna att ha en pool två hus bort det skall ni veta!

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0