dagen efter en avslutning jag inte var på...

hejsan

Idag spenderade jag 1 timma och 40 minuter att prata med bästa kompisen från sverige. I går slutade min gamla klass 9an, jag ser klassen fortfarande som "min" klass. Jag saknar klassen så himla mycket. Jag önskar att jag hade fått vara med på avslutningen, och på balen. Ett stort plus skulle det vara att man får sommar lov, själv får jag inte sommarlov förrän 1 juli :(
Jag längtar till sverige så himla mycket nu! Jag är så trött på värmen (45 grader är facktis inte skönt). Jag vill ha grönt, svalt, regn (ni måste tro jag är galen). Såklart saknar jag alla kompisar och släkten också. 22 dagar kvar nu!

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0