Livet är fullt av val, för många!

Jag hatar att välja! Jag bara hatar det! Det är så jobbigt! Värst är det när man måste välja mellan saker man värkligen vet.

Just nu sitter jag och funderar på två val.
Det första valet handlar om vilka sporter jag vill göra när jag bor i Sverige. Det funkar inte att göra 4 sporter när man är 16 år, satsar hårt på skolan, och vill jobba. Jag väljer mellan: hockey, bandy, fotboll och segling. Problemet är att jag älskar alla sporter lika mycket.
Det andra valet är mellan två saker jag vill göra denna somaren. Jag väljer mellan en konfirmations återträff och segla med familjen. Om jag väljer att åka på konfa återträffen så kanske får jag segla en dag eller två men jag vill segla längre tid! Jag hade en otrolig tid på mitt konfirmations läger förra året, jag skanar alla!
Så jag har något svårt att firnula över medans jag reser imorgon. Det blir en lång dag, inte frame förrän kl 2 på natten.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0