FAIL! Men en grymt bra dag ändå

Hejsan,
Har haft en underbar dag i stan i dag med Erika. Vi schoppade och gick runt lite, det blev inte så dåligt väder som nyheterna sa att det skulle bli. 
Köpte ett linne och en rouge eftersom jag tappade min gamla i marken (duktigt).
Hade planer på att lyckas köpa ett par chinos idag, men det gick inte så bra. Jag provade typ 3 stycken. Dessutom kollade jag på flera. Men tyvärr så hade nästan alla affärer bara XS och S, jag är lite väl lång för den storleken.Tillsist så lyckades jag hitta ett par som passade. Men då var såklart knappen i byxan trasigoch jag var tvungen att gå så jag hann inte se om det fanns några andra. FAIL!  

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0