Back in Black?

Tillbaka!
Tyvärr!
Skulle gärna stannat lite längre, älskar att åka skidor..
Även om Sälen suger om man jämnför med Åre så får man ändå åka skidor och Sälen har några riktigt goa backar.
Kan faktis inte lova några bilder efetrsom jag sorligt nog måste medge att jag tog 0 bilder under veckan som har gått...
Igår snöade och blåste det så mycket att vi inte kunde åka, stor tår på det!
Så jag och Filip byggde en snögrotta, moget va? Men den blev stor, det kan man vara stolt över!! ;-)

Jag har beslutat mig om att jag skall utbilda mig till skidlärare, så man kan ta en säsong i antingen Åre eller Alperna efter jag har gått ut gymnasiet, fattar ni vad kul det skulle vara??!!
Och massa snygga skidåkar och snowboard killar... ;-)

Nu skall jag spana in trekronors trupp till OS :D
xoxo
ganiis  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0