091211

Bonjour!
Visst är jag bra på franska? *host* eller inte. Dagens franska lektion spenderade jag med att läsa engelska och flumma med Andrea och Clarissa. Skall säga en sak, varför måste man ha värsta ämnet som sista lektionen i veckan? Det är omöjligt att lära sig något då!

Efter skolan så satte jag mig på spårvagnen som tog mig till shopping med Erika. Lyckades facktis köpa 3 julklappar. Stoltflicka93 :) haha

Kollar på idol nu, eller snarare väntar på att få reda på vem som vinner. Erik har bäst röst, så är det bara. Men Calle är grymt cool. Hahaha, hejar på båda. Men måste heja lite mer på Erik efter som jag har hejat på honom sen auditionen.

xoxo
ganiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0