Varför måste man skriva rubrik när man inte har någon passande?

Solen lyser, nästan ute, eller ja, det regnar inte JOY! Det var underbart när det var så himla fint väder några dagar förra veckan, jag fick tillbaka lite av min bränna vilket man aldrig tackar nej till. Vatten reflekerar ju solen, så jag skall nog spendera alla mina soliga dagar på en segel båt!!

Nog med mitt babell om att vara brun...
 Idag skall jag se på Year One på bio med Magdalena, skall bli kul. Jag bara älskar komedier, så jag antar att det kommer funka för mig, jag menar jag är ju lite av en komedi jag själv!!



Jag är så himla nervös för gymnasiet så det finns inte! Jag börjar om två veckor!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0