segling,

Jag saknar seglingen något så otroligt! JAg tycker det är så otroligt kul att segla, och när man är depp så vet jag att jag alltid blir glad, om dock lite förbannad om jag gör ett dåligt race (jag har värsta vinnarskallen, och hatar att förlora). 

Jag antar att när jag säger segling så tänker de flesta på semester segling, men det är inte det jag syftar på (det är kul också). 
Nej, jag kappseglade i en laser 4.7. Jag seglade med världens roligaste grupp med helt underbara människor, mellan racen så var det alltid någon som fick mig att skratta, samma sak inan och efter. Jag såg alltid fram emot lördagsförmiddagarna.

Om inte det vore för seglingen så skulle jag aldrig träffat Simon, min bästa killkompis just nu, en underbar person. Som mobbar sönder mig så att jag saknar seglingen ännu mer.. Om han inte passar sig så åker jag till England och snor jag hanns båt(ar).  

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0