shopping

Hejsan,
Idag har jag varit och shoppat med Louise! Jag är äntligen ägare av ett par jeans leggings, jag vet det är lite efterblivet, men de finns inte att köpa i Qatar... Jag köpte också ett läder armband, två nagelack, hårspännen och en schal. Jag älskar att köpa schalar jag skulle kunna köpa hur många som helst, jag måste alltid hålla mig i skinnet så jag inte köper någon varenda gång jag går in i en affär.

Vad jag dock inte lyckades köpa var ett par sådana här:

Jag kommer inte i håg vad denna sortens glasögon heter.. Jag skulle dock ha råd med ett par Ray Bans.
Jag har velat ha sådana här sedan i våras, men jag har inte lyckas hitta ett par som ser snygga ut. Sen så kom min kompis och hade lyckas hitta några som såg super bra ut på gina , och nu är de slutsålda, YES! JAg får bara fortsätta titta..

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0